2014-05-04

Matkalla / On my way (4.-5.5.)

Istuskelen autossa todella jännittyneenä... koko ajan ajattelen että olen unohtanut jotain. Ggrr no ei voi mitään! Aina voi loput ostaa Japanista, kunhan ensin pääsen sinne. Päivitän tätä myöhemmin!!

I'm sitting in a car super excited.... the whole time I'm thinking I've forgotten something. Ggrr oh well, no can do! I can always buy the rest from Japan, once I get there. I'll update this later!!

----------------------------------------------------------------------------------------------

Elikkä, lensin Münchenin kautta Hanedaan. Helsinki-München lennolla joku tuntematon mies joka istui vieressäni höpötti koko matkan. Kyseli hirveästi ja sepitteli mitä ihmeellisiä asioita, mutta mikäs siinä. Menipähän lento todella nopeasti.
München-Haneda lento olikin sitten ihan toista luokkaa. Olin valinnut täydellisen paikan itselleni! Kukaan ei istunut vieressäni joten sain levittäytyä kahdelle penkille matkan ajaksi. Hyvää ruokaa oli kummallakin lennolla.
Saavuin Hanedaan klo 10.10 ja ilmeisesti lentoni aikana oli ollut maanjäristys Tokiossa mistä minä en tiennyt ollenkaan. Hakiessani ruuma-laukkua pureskelin viimeisetkin kynnet mitä oli koska laukkuni tuli aivan viimeisenä. Pelkäsin että se oli lähtenyt seikkailemaan maailmalle.
Otinpa sitten Limusiinibussin ja lähdin kohti Kichijoji juna-asemaa josta otin taksin Inkokashira-koen juna-asemalle. Sain hetkeksi siellä ihan istuskella kunnes lähdin talon managerin kanssa kämpille hoitamaan paperit kuntoon. Jälleen hetken istuskelin ja yritin totutella tähän kosteaan kuumuuteen.
Pakkasin kässärin ja lähdin seikkailemaan Shibuyaan tekemään ostoksia (tavaroita jotka unohdin kotiin...). Vielä kyllä puuttuu pari asiaa mitä pitäisi ostaa jostakin kaupasta ennenkuin pystyn kunnolla asettuman taloksi.

So, I first flew through Munich to Haneda. On Helsinki-Munich flight some stranger that was sitting next to me kept talking to me the whole flight. He kept asking a lot and telling me stuff, but I didn't mind. At least the flight went really fast.
Munich-Haneda flight was a different class. I had picked myself the best seat! No one was sitting next to me so I could spread out on both of the seat. Both of the flights had pretty good food.
I arrived to Haneda at 10.10 o'clock and apparently during my flight there was a earthquake in Tokyo which I didn't know anything about. While I was getting my cargo-bag I pretty much bit my last nails that I had because my bag was the last one. I was afraid it went on a adventure around the world.
So I took a limousine bus and headed to Kichijoji train-station where I took a cab to Inokashira-koen train-station. I managed to sit around a bit before I left with the house manager to the apartment to sing the papers. Once again I managed to sit a bit and try to get used to the humid heat.
I packed my handbag and went to explore Shibuya to do some shopping (stuff that I forgot home...). I'm still missing few items that I need to buy from some store before I can truly settle down.

Tässä on kuvia matkaltani!
Here are some pictures from my trip!

Helsinki-Vantaa Lentokenttä / - Airport

Seksikkäät nahkapenkit Lufthansalla. Siihen jäi tosi nätit pylly-kuvat ainaku nousi penkistä! / Sexy leather seats on Lufthansa. It got some pretty nice butt-pics whenever you stood up!

 Hehehe... Münichin lentokentällä / At Munich's airport

Miksi Suomessa ei ole tällaisia?! / Why isn't there something like this in Finland?!

Noi pöksyt.... / Those pants....

Kato! Mun oma pieni kulmaus! / Look! My own little corner!

 Ihmiset järjestäytymässä / People organizing 

 4 laituri mistä limusiini bussi lähti / 4th platform where my limousine bus left

 Ja tässä on mahtava huoneeni! / And this is my fabulous room!



 Hyvin tunnettu Shibuya 109 ostoskeskus jossa on vain naisten vaatteita. (Ei hätää, on myös olemassa miesten Shibuya 109) / The well known Shibuya 109 mall where there are only female clothing. (No worries guys, there's a Shibuya 109 for men too)

Ainoa kunnon ruoka jonka söin lentokone pöperön jälkeen. Aivan liian iso annos... mutta urheasti söin sen loppuun! / The only proper food that I ate after the airplane-grub. Way too big of a meal size.... but I bravely ate it all!

Kirjottelen sitten huomenna lisää mitä ikinä tapahtuukin!
I'll write more tomorrow whatever happens!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti